oferta

mediacje w miejscu pracy

W pracy mediatorki stawiam na rozmowę, która stanie się mostem do dalszego porozumienia.

Mówi się, że problem to okazja w przebraniu i ja w to wierzę. Konflikt jest w pewien sposób kryzysem i ja pomagam go przezwyciężyć. Kończąc kurs mediacji wiedziałam, że będę chciała pomagać w rozwiązywaniu konfliktów w pracy. Mediacja to dla mnie przede wszystkim rozmowa ze stronami, które nie widzą na razie tego, że zamiast atakować siebie nawzajem, mogą zaatakować wspólnie problem.

Podczas mediacji ze mną zadbam o poufność, bezstronność, neutralność i moją etykę mediatorki. Moim zdaniem mediacja to przede wszystkim rozmowa oparta na dobrowolności i pełnym szacunku. Jest ona o tyle ważna, że będziemy skupiali się na zbudowaniu wzajemnego zrozumienia  i ostatecznie zawarciu porozumienia.

W pracy mediatorki stawiam na rozmowę, która stanie się mostem do dalszego porozumienia.


Jak pracuję i na co zwracam uwagę?

  • obowiązują mnie zasady:
    bezstronności
    – neutralności (np. wobec przedmiotu sporu)
    – zasady etyczne
  • buduję bezpieczną atmosferę,
  • zapraszam do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami, uczuciami używając komunikatu “Ja”,
  • jeśli jest to komfortowe, to sugeruję mówienie do siebie po imieniu,
  • aktywnie słucham,
  • odwzierciedlam,
  • parafrazuję,
  • wzmacniam pozytywne zachowania.

Mediacje w miejscu pracy są dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś menedżerem/rką, który/a zastanawia się, jak pogodzić skonfliktowane strony,
  • chcesz zadbać o harmonijną współpracę między członkami zespołu,
  • jesteś HRowcem, który szuka wsparcia w tym temacie.

mediacje

umów spotkanie

Czas trwania ustalany indywidualnie
Koszt ustalany indywidualnie

Umów się na pierwszą konsultację przy pomocy formularza.

Nie JeSTEŚ PEWNY/pewna?

15 minutowe spotkanie

Umów się ze mną na niezobowiązujące spotkanie, na którym pomogę Ci podjąć właściwą decyzję!